Nytt år, nya tag!

Det blev nog lite för många kinesiska drinkar igår och lite för mycket bloss på vattenpipan. Men det var värt det! Jag ville ha ett riktigt bra avslut på lovet, för imorgon är det ju faktiskt så att vardagen sätter igång igen. Huh! Jag fasar. Fast det ska samtidigt bli skönt med lite struktur och vardag igen, har vänt på dygnet totalt. Detta lov har verkligen varit lyckat; jag har gjort allt annat än att bry mig om skolan. Jag har inte ens öppnat en enda bok och det har jag inte ett dugg dåligt samvete för. Det behövdes verkligen! Imorgon är det måndag och då tänker jag börja med allt igen. Men inte nu. Nu är det fortfarande söndag och jag är ledig... Jag har fikat en massa och snackat drömmar med tjejerna, festat en del, shoppat på mellandagsrean och främst tagit det lungt. Nu känner jag mig riktigt utvilad och reda för en ny termin!



Lite av mitt lov i bildform


Kommentarer
Postat av: Anna

Är det din laptop?
För isf så har vi samma :p

Postat av: Mary

Undra om det var alla kinesiskadrinkar eller vattenpipsrökningen som vi fick ont i magen av(!) haha!

2007-01-07 @ 23:25:51
Postat av: emma

Vad har du för laptop? E ute efter en bra som man kan kolla på tv-program på. Din verkar sjysst.
kram/Emma i uppsala

2007-01-08 @ 08:36:23
Postat av: Gabbi

Grym bild på solariet :)

2007-01-08 @ 08:37:19
URL: http://gabbiw.blogg.se
Postat av: emeli

jag brukar läsa din med. faktum är att jag har den som "favoriter" på internetmenyn! :p

2007-01-08 @ 15:57:42
Postat av: Jess

Anna: Yes det är min laptop. Där ser man :D

Mary: Haha, eller hur! Ingen mer kinesisk sprit för oss säger jag bara. Tss

Emma: Jag har en hp-laptop och den är jättebra! Rekomenderar den verkligen. Min är lite bredare skärm också så det funkar perfekt att se på film på den. Hoppas du hittar någon bra!

Gabbi: Haha ja, det var lite ball

Emeli: Jasså, :o Där ser man. Vad glad jag blir:D

2007-01-08 @ 20:11:40
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: milla

Du har en skitskön stil, gillar den verkligen! stilrena plagg, man kunde mista dej med nån kändis på stan!

2007-01-08 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback