Sjuk...

Dagen till ära är jag hemma från skolan pga krasslig hals, huvudvärk och noll ork i hela kroppen. Länge leve förkylningar! Är det någon mer än jag som boktavligen hatar att tvingas att vara hemma pga diverse infektioner? Jag är grymt uttråkad och jag har redan kollat igenom alla tv-kanaler som finns, surfat runt på nätet, försökt sova osvosvosvosv.  Dessutom så har jag en massa plugg som ligger och väntar, det gör ju inte saken bättre... Tråkigt nog har jag inte ens tid att vara sjuk eftersom att jag drunknar i alla skolböcker.  Anyway! Idag börjar en veckas efterlängtat lov. Obeskrivlig känsla. Ska bli så grymt grymt grymt skönt. Även om jag kommer vara tvungen att plugga en massa på lovet. Tack jensen, tack


39813-476 

Här har ni 2 verk jag åstakommit under mina sjukdagar här hemma, en bild på mig själv och en teckning. Haha. Att tvingas vara hemma börjar gå mig på nerverna... Någon som har något bra tips på hur man kan bota förkylningar? 
 

Kommentarer
Postat av: s.natnael

Kanjang, framställt av kinesiska örter

2006-10-27 @ 15:14:35
Postat av: Jess

s.natnael: jo kanske det.. men jag har noll ork att ta mig någonstans och köpa det. var finns det? ica? :P

Postat av: frida T

vad söt du är! hur skaffar man en blogg?

2006-10-27 @ 16:58:17
URL: http://harintetyvärr
Postat av: Anonym

Då ska du gå NV!!!
du blev riktigt nöjd me teckningen va (eftersom du lägger upp den)? :P

2006-10-27 @ 17:23:07
Postat av: Jess

Frida T: www.blogg.se

Anonym: Haha jo, jag kan bara tänka mig hur mycket ni har.. fast jag tror det handlar lite om vilken skola man går i också. Nöjd? nja, i brist på annat att lägga upp... haha, har ritat bättre om man säger så :) borde jag vara nöjd med den? :p

2006-10-27 @ 17:27:28
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Anonym

aa den va rätt fin ;P

2006-10-27 @ 22:12:23
Postat av: sofia

då ska du prova NV.. Samh. är ingenting mot det.. :)

2006-10-28 @ 11:57:54
Postat av: Anonym

men shhitt, asså sammhälle e en barnlek på rosor!

2006-10-28 @ 22:56:13
Postat av: Robert

Jag brukar aldrig tänka på att jag är förkyld utan bara vara positiv och gå iväg till skolan iallafall - fast några klagomål som: "Tyck synd om mig!" kan det nog bli under dagens gång.

2006-11-05 @ 15:34:47
URL: http://cafe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback