Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Camilla att lista mina absoluta favoritbloggar. Har många favoriter som jag besöker dagligen; men här är de främsta iaf:

Moderniteter: Dessa två systrar kan verkligen klä sig. Snygga outfits och många grymma secondhand-fynd som jag är väldigt avundsjuk på!
Bohemica: En kreativ tjej med en väldigt inspirerande blogg.
Joanna: Tjejen kan verkligen skriva och har attityd utan dess like.
Krimskrams: En massa roliga secondhandfynd!
Sigrid: i all ära. Dock inte like mycket uppdateringar som förut! :/
Petra: En blogg jag läst sedan hon började skriva i den iprincip, och jag kommer att fortsätta :)
Carolina: Väldigt völskriven blogg. Dock för lite uppdateringar!
Streetstyle: Stockolm, The satorialist, Hel-looks, & Facehunter.
Cory Kennedy: Me likeeeeeee
Klang: Killar kan faktiskt de också! Dock på tok för lite uppdateringar.
Saintkildaroad: Om man gillar att läsa. Skriver otroligt bra...

Osv osv osv osv osv. Ja, listan kan göras mycket längre. Men det där får duga!
Nu utmanar jag er som läser detta eller blir utmanade av mig att lista era favoriter....

Kommentarer
Postat av: Sean (YO inte den riktiga)

justanotherfashionkid.blogg.se updaterar oftare, realitysucks.blogg.se skriver nog bäst och har börjat updatera oftare där har du två duktiga o kunniga bloggare!

2006-11-15 @ 06:51:51
Postat av: Anonym

utmaningen tagen ;)

2006-11-15 @ 16:24:29
Postat av: Sigrid

hihi vad kul! ska också lista mina. så fort jag får tid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback