18:59

SÖNDAG; DAGEN DÅ JAG INSÅG VILKEN DROG SOLEN & ALKOHOL ÄR.

39813-344

Jag vaknar upp med ett ryck och tittar mig omkring, utanför fönstret är solen som bortblåst och himlen är grå. Va fan? Då slår det mig; jag är i Stockholm och inte på mitt älskade Gotland. Jag flyger upp ur sängen och tittar mig omkring; på golvet ligger min stora väska fullproppad och långt ifrån upppackad, utanför fönstret är det molnigt och jag befinner mig inte i ett tält med människor runt om mig. Jag är ensam och jag är hemma.


Jag känner nästan för att gråta.





Det är omöjligt att beskriva denna vecka. Inte ens alla ord i världen skulle kunna förklara hur underbart allt har varit. Jag spenderat dessa dagar med otroliga människor som alla hade samma mål; att njuta av livet riktigt jävla mycket!



Det känns som att vi har varit inne i dimman så gott som hela tiden under dessa fem dagar. Så nog känner man sig sliten, men äh.. Det är smällar man får ta! För vi har haft kul som satan. Shotstävlingen hos danskarna slutade visserligen ganska illa för min kära Pernilla, men vem klagar? Dagen efter vaknade man bakis som ett as och med ett huvud som värkte. Efter liter av vatten och en massa bakissvull så var man igång igen runt 18:00 tiden, in i dimman igen!



Jag försöker att sammanfatta denna resa med lite bilder och lite utdrag av våra kloka ord:

Juste! Jag höll ju nästan på att glömma......

39813-357

Våran älskade dagbok!!!!! I den här mina kära vänner, har jag och fia + pills skrivit ner ALLT som hände. och då menar vi exakt allt, inget glöms här inte! Fast dock har bara vi tre tillgång till innehållet.
Jag funderade på om jag ska publicera en väldigt väldigt censurerad version av innehållet här på min blogg? Någon som skulle vara intresserad? ;)





"-Drinkarna hälls upp en efter en och stuga nr. 9 skriker på på småungar"

"-Allt som hände på Gotland, stannar på Gotland!!!"

"Om ett problem uppstår har Pernilla lösningen:
-Äh, vi är på semester!"

"Jag känner mig sjösjuk men bussen åker inte ens ännu."

"-Vad fan håller du på med tampongerna för?
-Det är ju plast på, det är inte precis så att jag gosar med dem."

"-Fia, är du medveten om att du ligger på massa söndriga gafflar?"

"Äh, vi kör på ändå va fan!"

"Jag ska behandla dig som en konung, Pernilla!"




Hahahhhahahaahahhahahah. Ni anar inte hur mycket jag srattar när jag läser i dagboken. Känns fan deppigt. Sorgligt. Skit! Nu är allt över. Hoppas ni fått en liten inblick i hur underbart vi haft det! Nu ska jag sätta mig och lyssna på gotlandmusik och titta på fotona, om och om igen.

CIAO!

39813-354

[Alltid, alltid, alltid vi tre. Inget ska få komma mellan! FOREVER]

Kommentarer
Postat av: Paulina

Mysiga bilder, makes me wanna go out. Jag får samla ihop väninnorna och grilla :D

Postat av: Pernilla

Jag börjar tamejfan böla snart. Kände precis samma sak i morse när jag vaknade. Inte ha er där och kunna garva åt gårdagens händelser. Istället är man här hemma och deppar över hur KALLT det är. Usch.
Men tack för dom 5 bästa dagarna på vääldigt länge

2006-07-15 @ 23:18:10
Postat av: Anonym

HJÄRTA

2006-07-15 @ 23:18:40
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR ER

2006-07-15 @ 23:18:48
Postat av: anonym

ser faaaaaaaabolus ut!!!!!!

2006-07-20 @ 22:31:11
Postat av: Estelle

Härliga bilder!

2006-07-21 @ 16:16:55
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: annaaaaaa

jag vill veta vad som gömmer sig i eran DAGBOK!

2006-07-29 @ 18:49:40
Postat av: Sandiebelle

Härligt gäng ;)

2006-08-10 @ 09:39:24
URL: http://sandiebelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback