Söndag

Inte hunnit skrivit på ett tag pga. att jag inte riktigt tagit mig tid eller hunnit.. Gosh, varför har bara dygnet 24 timmar?!  

Modellbranschen är en värld med hårda bud, är det minsta fel på en så får man höra det, blir det inte bättre kan man ta sitt pick&pack och dra... that´s it. För övrigt så blev jag hyffsat nöjd med håret, men ska tillbaks och låta dem ändra frisyren. Ganska patetiskt, egentligen... att man ska klippa och färga och gud vet inte allt för EN ENDA VISNING? gahh, aja nu är det iag över och känns skönt

Har haft en jättemysig helg.. fredagen visning hela kvällen, igårkväll kan diskuteras.. Först skulle vi festat, vilket blev inställt.. så jag, pills, fia, kribba o jakob skulle gå på bio ist. Vilket inte heller blev av pga. diverse förseningar osv.  ( :P ) Gårdagen slutade iaf tillslut på Poshettefesten, kvällen blev godkänd men inget mer.

Idag skippade
jag dansen (inte bra), men tog istället en slappdag med Jakob.. Dagen började med frukost på sängen, efter det en lååångpromenad runt Hasseludden. Mysmys

So long friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback