Måndag

Måndagen är över!.. Feels grrrrreat för kändes verkligen förjäkligt att behöva gå upp klockan 6 imorse! usch usch..

Kollade just runt lite en hemsida jag inte besökt tidigare,
asos.com och hittade lite fina saker! Bla. den här outfiten som skulle vara perfekt en dag som denna, lite slappt & casual. (Fast jag skulle bytit ut jeansen mot svarta tjocka tights och det vita under till ett svart linne och lite smycken!)
En del snygga grejjer som inte alls svider i plånboken om man känner för att köpa något.. Check it out!

Btw.. Fia! Här har du din prickiga...dröm? Till ett pris av bara 300 kronor! :-O

Dagens outfit:
Ett svart lakan och mina gummistövlar

Kommentarer
Postat av: Fis

Tack babe, men det där är inte min dröm ;(
Men söt var den!

2006-01-31 @ 14:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback