A time for dancing...

Gosh... Jag har just sett klart på min nya favoritfilm. Den kommer att hamna bland mina topp-ten filmer. Garanterat. Och det är det inte många filmer som gör ska jag säga er. Jag är mållös. Så vacker. Så fin. Så sorglig. Så mycket fina budskap. Så mycket fin, vacker dans i den. Helt underbar!

Jag finner inte ord för denna film. Helt seriöst. Men jag kan säga sådär; har aldrig gråtit såhär mycket till en film... Det rann ständigt tårar ner för mina kinder, och tro mig... Jag är inte typen som gråter till vad somhelst.

En ren slump att jag satte på tvn och kanal plus eller ngt medan jag bortade tänderna. Så ser jag massa fina danssteg i någon film som precis börjat och självklart fastnade jag i soffan. Och det ångrar jag inte; det här är en film alla borde se!

Över till handligen; en tjej vars stora passion i livet får cancer. Allt faller samman för henne då hennes största dröm här i livet krasas. Man får följa hennes utveckling genom sjukdomen och se hur hon utvecklas som person... Verkligen en sevärd film!



39813-154


Kommentarer
Postat av: Racil

hej, såg dina förra bilder då du hade en döskallescarf.Vart kan man hitta en ? i need one,btw nice outfit.

Postat av: lolo

pluggar du(isånnafall vart och vad) eller jobbar du?

2006-04-11 @ 09:15:03
Postat av: Jessica

Racil: hejsan! det är mycket riktigt. tack! hmm.. man kan hitta dem lite överallt. Dels ¨på Indiska (med där är dem slut på de flesta ställen) på asos.com eller på glitter. Mina tips!

Lolo: Yes, jag pluggar. Jag pluggar sam-ekonomi på Jensen education. Söker även lite extrajobb men det går inge vidare. Dåra? Vem är du? :)

2006-04-11 @ 13:22:22
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Danstanten

Det låter som en film för mig.. ska genast se om jag får tag i den!

2006-11-01 @ 13:22:01
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback