21:03

Packning och resfeber:

Matteprovet, inga kommentarer. Men jag kan ju säga så mycket som att jag satt hela tiden ut, hade panik på första uppgiften. Första! Och höll på dö en tidig död i stress i slutet av provet. Hann inte ens klart med alla uppgifter! Men men, jag får väll finna tröst i att jag inte var den enda som kände såhär..

Nog med mattesnack! Imorgon är det jag som kryper upp ur sängen tidigt, tidigt för att bege mig till Afrika. Längtar längtar längtar. Därför var jag tvungen att ta en sväng på stan idag efter skolan vilket slutade med att jag sprang (bokstavligt talat) som en galning en halvtmmes innan stängning och köpte allt som behövdes. Bikini, klänning, shorts, massvis av hygiendprylar (och då menar jag massvis) och tre par söta diadem. Alltid bra att ha i solen när man ligger på stranden för att slippa håret i ögonen!


Denna klänning läste jag igår i någons blogg att hon hade köpt på Indiska nyligen, för ynka 129 kronor! Jag kunde inte motså, sprang till första Indiska och råffade åt mig sista small. Ett hett tips! Finns i svart, grön, grå och vit.  Inte världens snyggaste, men till det priset duger den att ha slänga på sig över bikinin från stranden... eller vad säger ni?
39813-186


Näe, nu måste jag fortsätta packa! För övrigt något jag brukar vara urkass på, jag tar alltid med mig för mycket. Gahh. -Ciao på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina saker!

2006-04-20 @ 21:41:32
Postat av: Camilla

Snyggt!

Postat av: Maria

Gosh, helt underbara shorts du har köpt! Vart har du hittat dem?

2006-04-21 @ 01:30:22
Postat av: Jess

Tack tack tack :)

2006-04-21 @ 07:39:37
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: sheida

jo men den var söt ju! kanske vill ha en svart!

2006-04-21 @ 19:29:16
URL: http://sheidas.webblogg.se
Postat av: Sarah

Vart kommer shortsen ifrån ? :P

2006-04-30 @ 12:30:36
URL: http://saaarahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback