Nyårsdagen

God morgon alla bakfulla människor! Jag är minst sagt b-a-k-i-s måste jag tyvärr erkänna. Gårkvällen var riktigt lyckad, dock skulle det kunnat varit lite mer folk på festen. Men men, man kan inte få allt! Jag hade en toppenkväll med tjejerna innan. "Här ska rökas, pökas och nya löften tillökas" Det dracks champagne och det firades in det nya året. Dock blev det lite för mycket champagne. Vid tolvslaget fick jag en moet i handen som det råkades halsas ur lite för mycket. Men men, det är väll så det ska vara på nyår antar jag.

Vid närmare eftertanke så kommer jag inte ihåg att jag såg några raketer vid tolvslaget?! Hörde mest pang-pang, men jag glömde nog den lilla detaljen att kolla upp i skyn. Haha. Nu ska jag masa mig iväg till Deli Italia och äta pizza. Gott nytt år på er!


 

Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas pizzan är god:) ha en fin dag!

Postat av: Anonym

Drick en massa vatten :=)

Gott nytt år mvh Jessica :)

2007-01-01 @ 18:56:29
Postat av: Vintage* Jessica

Översta från mig _))))

2007-01-01 @ 18:57:19
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Tea

haha åh, baksmällan började komma vid 6tiden imorses, innan jag la mig. tacka den som uppfann ipren säger jag bara :P

2007-01-01 @ 20:31:35
URL: http://telicious.blogg.se
Postat av: Sophie

Det är bara att bita ihop! Huvudsaken är att ni hade trevligt!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-01-02 @ 09:56:41
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sanna

helt otroligt fina kläder, hela tiden! hur får du tag på pengarna att köpa allt?

2007-02-04 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback