Fullt upp

Så var veckan igång igen, haft en underbar helg så det känns bara bra att veckan är igång igen. Plus att jag slutade tidigt idag så jag har inget att klaga på. Dock började ångesten komma krypande när jag såg kontoutdraget från lördagens fylleslag och bilderna som togs, haha! Men men, vad gör man inte för en lyckad kväll...

Idag ska jag plugga med min stackars privata lärare till morfar [blää för matte b!] och därefter försöka masa mig till friskis, känns som att det var ett tag sen! Helgens onyttigheter behöver tränas bort.
För övrigt så har jag sjukligt mycket att plugga i veckan och sjukt mycket att göra. Allt från rättegångar till födelsedagsfirande av min
älskling Fia, men jag klagar inte, gillar att hålla mig sysselsatt!

Dagens tips:

7 elevens grymt goda Café Cooler!

39813-448


Kommentarer
Postat av: Anonym

cafe coolern på seven är så grymt god! finns även en i jordgubb som är supergod, testat den?

2006-10-09 @ 19:35:09
Postat av: Anonym

Matte B är ett skämt! ;)

2006-10-09 @ 22:43:03
Postat av: essie

gahh, är beroooende av 7 elevens cafe cooler :P den e sjukt god :)

2006-10-10 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback