För jag har så jävla rätt!

LEV ERA EGNA LIV; DU DÖR DIN EGEN DÖD.


Kommentarer
Postat av: sean

preach, keep the pictures comin!

2006-10-19 @ 05:01:25
Postat av: Joanna

Duktigt av dig att kunna lista ut något sådant : )

2006-10-19 @ 20:29:40
Postat av: Jess!

Sean: I sure will! Håll utkik...
Joanna: (Haha) Det handlar inte om att lista ut något, bara en åsikt. Så ser jag på saken. Jag tycker att alla borde leva sina egna liv istället för att lägga sig i andras så jävla mycket!

Postat av: karin

jess: missförstå inte Joanna, jag tror hon menar att det är så självklart att du inte ens behöver publicera ett sånt där inlägg. Att sedan inleda ditt svar med: (Haha) är bara arrogant.

2006-10-20 @ 13:03:54
Postat av: Jess

Karin: Om jag vill publicera ett sådant inlägg är väll det upp till mig? Stör ni er på det så kan ni sluta att läsa min blogg på en gång. Btw så verkar det inte speciellt självklart för många eftersom att många av er inte lever era egna liv, utan koncentrerar er på att irritera sig på andra ist. (Bla min blogg. )

2006-10-20 @ 15:39:22
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Joanna

Jag har väl verkligen inte sagt till dig vad du inte borde skriva i din blogg? Hur kan du få det till en sådan sak?
Håller med Karin om att ditt svar bara känns arrogant och onödigt. Och precis som Karin säger så tycker jag att det är en självklarhet, så därför är det onödigt att skriva ut det, om det nu är så självklart för dig med? Men precis, du skriver precis vad du vill, och jag har definitivt inte sagt att du inte ska skriva ut det, så få det inte till det är du snäll.

2006-10-20 @ 16:58:40
Postat av: Karin

just one simple question: varför får alla som ger dig en negativ kommentar, eller bara påpekar något, ett vresigt svar tillbaka med slagorden: skaffa ett liv, lalalala. men inte de som skriver: ååh vilken fin outfit, eller: gud vad ajg tycker om din blogg ?
vi som faktiskt kommenterar din blogg har väll inte mindre liv bara för att vi skriver något negativt eller kritiserande ? om du stör dig så på att folk kommenterar det du publicerar på bloggen borde du ta dig en funderare om varför du skriver blogg egentligen. annars är det ju bara att fixa på inställningarna, så att du inte tar emot kommentarer. så slipper du reta dig så mycket på alla kommentarer om dig och ditt liv och dina åsikter.

2006-10-20 @ 17:01:31
Postat av: anna

Jag håller verkligen med dig, KArin, och Johanna!
Shieit va denna tjej håller på, vem e de som behöver skaffa ett liv? daah!

2006-10-20 @ 18:57:40
Postat av: Jess!

Joanna: Okej. Då vet jag. Men det kändes bara som att du var lite ironisk när du skrev "Duktigt av dig att kunna lista ut något sådant." Men jag vet inte, jag kanske hade fel? :) Arrogant? Som att inte din kommentar lät lite arrogant? Jag är nog den inte direkt den personen mina vänner skulle kalla arrogant...

Karin: Bra synpunkt. Det fick mig att tänka efter. Kanske är jag dålig på att ta kritik? Framför allt när det inte är konstruktiv kritik som många skriver skriver, (onödiga kommentarer så som ordval osv) Det känns ännu mera omotiverande att svara på era kommentarer när ni inte uppger era namn, eran mail or whatsoever. Känns som att ni inte riktigt kan stå för vad ni säger när ni bara skriver "karin, anna, malin" etc. Då har jag liksom bara ett ip nummer att gå på...

Men men, trevlig helg på er. Hoppas ni inte uppfattat mig fel. Ciao! /Jess

2006-10-20 @ 19:37:18
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Anna

bra skrivet jess!

2006-10-20 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback