Söndagsnatt eller måndagsmorgon?

Jag sitter här vid datorn. Det är valborg. Jag käkar estrella chips medan min stackars bärbara dator bara blir mer och mer flottig. Jag dricker vatten. Liter. Det är så det ska vara; sitta här och smälta kvällen och njuta. Bara chips-påsen och jag. Nog för att andra objekt erbjudit sitt sällskap, men nja. Kvällen har varit lyckad och jag trivs alla bäst med mina salta chips idag. haha?

Bortsett från att en tjej tänkte flyga på mig i slutet av kvällen för att jag tydligen spanade in henne och hennes (grymt snygga kille), bortsett från allt flängande runt halva stan och bortsett från min hälsa just nu så har kvällen varit toppen!

Anyway,
Valborgsmässoafton betyder att våren är här. Och det kan man verkligen påstå. När jag knatade hem från festen med en korv i näven var det, hör och häpna; ljust ute! Fåglarna kvittrade och det kändes verkligen underbart, riktigt jävla sjukt underbart! Ingen kan förstå känslan av att gå alldeles själv, riktigt känna sommarn i allt, höra fåglarna sjunga i kör och se hur det börjar ljusna, det finns bara ett ord;

UNDERBART


39813-216


Kommentarer
Postat av: Anna

så häligt när våren är här! låter som en jättebra kväll :D:D

2006-05-01 @ 14:53:50
Postat av: sandra

Tack för en lyckad kväll :)

2006-05-01 @ 16:41:05
Postat av: Anonym

Anna: Det var det verkligen också!

Sandra: Tack själv babe :D

2006-05-01 @ 16:43:18
Postat av: HUNK!

chips är grejen (:

Postat av: Jess

HUNK!: Haha, det kan du skriva upp

2006-05-01 @ 19:18:43
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: You know you love me

Chips är så gott!

2006-05-01 @ 19:38:51
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Jess

You know you love me: ... Speciellt som fyllekäk!

2006-05-01 @ 20:01:58
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: de la aqua

du skriver så bra att jag nästan kan känna doften av stan en tidig morgon och höra fåglarna kvittra. tänkte bara fråga vart du bor och vad du pluggar/jobbar med.
ha´re bra

2006-05-01 @ 20:15:41
Postat av: Jess

de la aqua: Gud vad GLAD jag blir av att höra att du tycker det! fråga på du, :)
Jag bor delvis i en villa med mamma, lägenhet med pappa och på sommrarna så spenderar jag mkt tid på vårat landställe i trosa skärgård.
Jag pluggar sam/ekonomi på jensen education och tyvärr så jobbar jag inte. Har inte riktigt tagit mig i kragen och skaffat mig något jobb eftersom att jag är väldigt lat när det gäller sånt, :)
Hoppas du fick svar på dina frågor. Take care!

2006-05-01 @ 21:29:36
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: de la aqua

låter nice det.
ha det bäst.

2006-05-02 @ 19:46:49
Postat av: Jess

de la aqua: SJÄLV? har du ingen blogg, inget namn? :D

2006-05-03 @ 11:31:18
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: de la aqua

just nu bloggar jag inte men kanske ska börja.

2006-05-04 @ 07:07:46
Postat av: Jess

de la aqua: okej, gör det! isof har du redan en läsare, jag! :)

2006-05-06 @ 11:59:17
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback