There are many things that I would like to say to you

De säger att allt börjar där det slutar… Faktum är att jag nog måste hålla med. Jag minns för nästan exakt ett år sedan när du och jag kysstes för första gången. Det var ute hos dig på Hasseludden, på samma ställe som igår. Förutom att det denna gång var den sista...

”Det är två turer man alltid kommer ihåg:”
-Den första och den sista.

När jag satt i taxin på väg hem från dig och tänkte på vårat år föll det en och en annan tår. På radion spelades "En sång för alla dom.." -Som inte har någon att komma hem till -Som inte har någon att dela sin gläde och sorg med. osv osv. Inget kunde fylla denna tomhet jag kände, inget. Det finns så mycket minnen, så mycket kärlek att det är sjukt. Men ibland antar jag att man måste gå olika vägar, vara för dig själv... Och är det något jag tror på här i livet så är det ödet. Jag lämnar över det här till livet, låter framtiden visa vart allt ska ta vägen.....

-Ciao, and "goodbye my lover"

39813-114

Kommentarer
Postat av: The Lover

kommer alltid finnas hos dig.. känner på mig att det en dag blir du o jag igen..

2006-03-26 @ 03:34:48
Postat av: matilda

oj, vad bra du skriver, jag blev riktigt rörd. Det var både sorgligt och hoppfullt!

Postat av: carro

Gud vad gulligt skrivet. blir ju själv ledsen.. vad hände? varför tog det slut?

2006-03-26 @ 16:11:16
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se
Postat av: Jessica

"The lover": Kommer alltid finnas för dig med....

Matilda: Tycker du :D vad glad jag blir!

Carro: Tack! Näe, det var ju inte meningen att göra andra ledsna(A).. Det är en lång historia varför det tog slut, men jag kan säga att nog ingen av oss hade räknat med att det skulle gå så långt som såhär.. Ibland behöver man helt enkelt bara vara för sig själva lite och tänka över vem man är osv. :S

2006-03-27 @ 15:49:38
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Vanja

Usch, jag blev alldeldes tårögd, var tvugen att krama om min älskling en extra gång. Hoppas allt ordnar sig :)

2006-04-05 @ 10:00:14
URL: http://chubban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback