07:28

Jag i ett nötskal.

Självklart så ska jag fingra på den där oöppnade yoghurten som står i kylskåpet och bara ser såååå god ut. Självklart. Även om jag vet att jag typ får maaaaagknip ggr 1000000 av youghurt. men men, thats life! Så, första skoldagen idag...känns ganska urket.. men nån gång måste det ju börja!





Dagens outfit:


(just nu) danskläder, eftersom att vi har idrott första timmen och ska ha daaaans. alltid något positivt med det hela!

(sen, efter dansen)

balongkjolen som jag visade bild på igår
ett vitt linne
& över det, en vit bolero
+ smycken (har inte bestämt vilka ännu)

Kommentarer
Postat av: Bells

Lite nyfiken, vilken typ av skor har du till ballongkjolen?

Postat av: Jess

Bells: hmm, det är ganska svårt tycker jag nu när det är så kallt! (man skulle gärna vilja ha ett pr ballerina eller liknande) men idag hade jag ett par svarta tajta CC boots som är ganska höga... Vad har du till? :)

2006-03-06 @ 21:57:40
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Bells

hm, mitt inlägg verkar inte vilja publiceras.
jag har inte haft på mej kjolen än, har haft problem med skorna för jag vill också mycket hellre ha ballerinas till men jag hade tänkt att satsa på kjolen nu i veckan ändå, men då med svarta stövlar ifrån Hush puppies till, vi får se, det kan bli lyckat!

2006-03-07 @ 19:06:43
URL: http://bella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback