SOMMAR!!!!!!!!!

Solen skiner utanför mitt fönstret, "summertime; what e feeling!" ekar om och om igen ur mina högtalare, några av mina vänner slutar idag, jag inklusive några andra imorgon.... Vilket betyder att festandet börjar för fullt ös redan idag och fortsätter imorgon. Om några timmar ska vi bada, mitt första dopp det här året. Hur kallt det än är.
JAG ÄR LYCKLIG! Ingenting kan förstöra min lycka just nu; ingenting. Jag är så sjukt glad!

Därför tänkte jag också passa på att bjuda på lite bilder från förra sommaren:

39813-309


Kommentarer
Postat av: Gabbi

sommar är uunderbart :) själv får jag inte lov förens på tisdag.

Postat av: Jess

Gabbi: Jaaa, det är det minst sagt! Ojdå, men inte långt kvar det heller ju!:)

2006-06-08 @ 16:38:03
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback