Sluta upp med smörerierna!

"Du är världens raraste,sötaste, snyggaste ,vakraste ,charmigaste,roligaste, gulligaste , underbaraste människa som funnits på denna planet"

Jag kan inte göra annat än att håna det här, ursäkta, men... ha-ha-haaaaa! Personen i fråga känner inte ens mig och ändå säger man såna här saker? Jag blir nästan irriterad. Vad betyder då ens ord egentligen?

Okej, jag tycker om tofflar. Det gör jag faktiskt och det är jag ganska ensam om i min tjejkrets. Men va fan, inte när det går till överdrift? Nej, nej och nej tack! Jag vill att ord ska ha en fin betydelse och man ska inte bara slänga ut sig det ena och det andra. Skulle kunna skriva hur mycket åsikter som helst angående detta för blir verkligen upprörd med folk som inte säger vad de menar, missbrukar förtroenden osv. men jag ska inte uttåka era ögon.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan bara hålla med dig... När folk som inte ens känner en uttalar sig sådär börjar man verkligen fundera. Om samma ord däremot kommer från någon man tycker om, då får det en helt annan betydelse...

Postat av: Jess

Sara: Jamen PRECIS. Jag anser att alldeles för många missbrukar fina, betyelsefulla ord...

2006-06-06 @ 16:27:00
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback