Onsdag..

Över lag ganska bra dag, känner mig dock väääääääldigt trött och seg nu. Hade tänkt mig att det skulle bli en tidig kväll ikväll, men nej nej...  Nu kommer mitt naiva jag fram igen & jag planerar att jag ska göra så mycket mer än vad jag egentligen gör. Klockan är halv elva och jag har fortfarande saker kvar jag måste göra inför imorgon till skolan. Usch!

För att ljusa upp det hela lite...

Min egna top-ten lista inför våren:

1. Markerad midja,
2. Smycken som man själv tillverkat. Det gör ens stil mycket mer personlig + att ingen annan har dem
3. Stora
solglasögon á la Olsen
4. Stora, rymliga, väskor
5. Koftor, kanske hör till hösten lite mera men ähhh! Jag tycker iaf att en snygg kofta i någon fin färg håller i sig
6. Svarta tights + ngn snygg lite längre topp/klänning
7. Ett leende och röda kinder av frisk luft & sol
8. Klumpiga, FULA, klackar är något jag aldrig sätter på mig, hur rätt de än är
9. Har en känsla av att många kommer köpa dem, men whatever. So mee, för de är urläckra
10. Sist, men inte minst. Små söta accesoarer  

Allt från mig denna kväll, :D Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Denise

Ser att du grejade det där med länkarna ;)

Postat av: Denise

Se att du grejade det där med länkarna ;)

2006-01-12 @ 18:08:10
URL: http://denises.blogg.se
Postat av: Jessica

Denise: Ja, fixade det till slut.. Var lite pill men det blev rätt till slut. TACK :D

2006-01-12 @ 19:46:14
Postat av: Anonym

sötnosen min, så fin sida

2006-01-29 @ 20:53:38
Postat av: Sofia

Sötnosen min, så fin sida

2006-01-29 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback