Måndag

Idag är det måndag, och en riktigt slappdag. Har spenderat heeeela dagen i sängen, en liten del i badkaret och sen bara slapp. Tagit igen mig ordentligt nu iaf sedan nyår, :)

Jakob
& jag kollade på någon film, dagboken.. otroligt fin! Förutom att följa med honom till bussen har jag inte satt ut min fot utanför dörren. Och har inga som helst planer på att göra det heller för den delen... Tack för idag!

Föressten! Nyår var greeeat, hade otroligt trevligt hela tiden. Först middag med familjen, jättegott och trevligt. Efter det kom Pernilla, Fia & Felicia hit, vi gjorde oss irodning och förade lite här



Runt tio-tiden bar det iväg på diverse fester, träffade massa trevligt folk, var med mina älskade vänner och alla var så glada över att det är nyårsafton så stämningen var på TOPP. Alltså en hellyckad kväll !

Något som inte var riktigt lika uppskattat var när vi skulle ta oss hem runt halv fem tiden på morgonen, jag + fia o pilla som skulle sova hoss mig. Vi gick där, frös som aldrig förr och jag trodde helt seriöst att jag inte hade någon känsel någonstans.... Fast så här i efterhand var det ändå ganska kul, vi satte oss i en busskur och väntade förgäves på bussen. Fia tog upp kameran, och i det tillståndet vi var i trodde vi att kameran tog kort , så vi gjorde små gulliga poser. Men efter ett tag kommer vi på att den inte tar kort, fia börjar typ böla o berätta om hur dyyyyr den är och att hennes pappa kommer döda henne.

Nu i efterhand kom vi på att kameran filmade, den tog inte kort. Haha, så nu ska jag roa mig med att kolla på filmen och skratta lite.

Tack för en underbar kväll!

                                                       

Några smakprov från kvällen.. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG BÖLADE INTE! Jag ville gråta, men det gick inte så det blev bara lite plutande med munnen.
Förresten heter det inte " sättit ut min fot"
Det heter " jag har inte satt ut min fot"
( sträcker ut tungan )

2006-01-04 @ 15:48:46
Postat av: FIA

// fia

2006-01-04 @ 15:49:19
Postat av: Jess

haha, yeah yeah. same shit
tack! skrev visst lite fel där

2006-01-04 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback