Uppdatering

Födelsedagen var underbar, men som alltid så flyger tiden iväg! Nu är jag 17 och borde känna mig mycket äldre, men faktum är att jag inte känner mig en dag äldre än innan. Gah! Snart är man gammal. Snart är man gift. Snart har man barn. Snart har man barnbarn. Snart sitter man där vid ålderdomshemmet, gråhårig och skrynklig. Detta är tankar som alltid smyger sig på mig vid födelsedadar och jag lovar att jag inte är ensam om dem? När jag satt vid långbordet och åt tårta tänkte jag på hur snabbt tiden går, jag tänkte tillbaka på min förra födelsedag. Det känns verkligen som igår!

Min söta lilla släkt var här och det blev en massa blommor och presenter för hela slanten. Jag älskar att fylla år! Fick en Afrika-resa, presentkort, pengar, kör&teori-lektioner plus lite annat smått och gott. För att inte glömma en massa rosa blommor....

39813-161

Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

Grattis i efterskott :)

söta blommer rosa som e så sött med :)=


Glad påsk

Postat av: Anonym

gulligt med massa rosa blommor!

2006-04-14 @ 19:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback