Söndagsmys

Ännu en helg är passerad och man sitter här, tänker igenom helgen och söndagen börjar gå mot sitt slut.. Kan inte påstå att jag har någon söndagsångest trevligt nog! Bara en vecka kvar, och sedan är det påsklov ju! Dessutom har jag haft en jättemysig helg med mina älskade vänner.

Dansen idag kan dock diskuteras, dansläraren verkade vara på ett ovanligt pissigt humör och allt kändes bara blääää. Hon körde hårt med oss, jag kände mig inte i toppform och var bara irriterad på hennes sura humör. Redan på uppvärmningen kände jag mig trött och seg och plötsligt ser jag bara massa stjärnor för ögonen och måste sluta med det jag håller på med. Allt var mörkt och jag kunde inte se något samtidigt som jag var vid medvetande. (scary)

Anyway, min söta lilla mamma kom och hämtade mig och tröstade mig med lite tidningar. Jag köpte den engelska tidningen "In style" och "Solo". Så nu ska jag kolla på ett OC avsnitt på datorn och bara myyysa resten av kvällen!




Bjuder även på lite bilder från fredagskvällen! Fråga mig inte varför jag ser så himlans glad ut på varenda bild.. haha.


39813-12839813-13139813-12939813-130


Kommentarer
Postat av: J - the best.

HETING (:

Postat av: Jessica

ohh, THANKS! :D

2006-04-03 @ 13:04:53
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Anonym

va söt du var!

2006-04-10 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback