Torsdag..

Fyfan vilket väder rent ut sagt! Jag som gått & klagat på att det inte snöar i över en månad fick nog min lilla hämnd idag av våra kära vädergudar?

Hursomhelst, min kära Josefine och jag bestämde oss iaf imorse för att, trots vädret, bege oss in till city på en liten shoppingrunda. Jag tänkte att "äsch.. vädret är säkert lite bättre där och trottoarerna är säkert inte så snötäckta,"optimistisk som man är... 

Inte nog med att vi tabbat oss som ens gett oss ut i snöovädret, jag hade dessutom på mig ett par väldigt tunna boots som blev blöta på nolltid. 

våran shoppingrunda blev ingen hit direkt, jag kände mig mest som en gnällig liten 5-åring med ilande värk i fötterna och Fia blev nog ganska trött på mitt tjat om att det var kallt så vi fick plötsligt väldigt brottom hem. 

Självklart så väljer vi fel väg hem också, ist. för vanliga vägen så tog vi T-banan och buss. Ack ack säger jag bara... När vi kommer till busstationen så är varenda bussjävel inställd(!) Just då, när vi stod där med luvorna över huvudet, kollade ner i marken och fötterna värkte som aldrig förr måste jag säga att jag tyckte väldigt synd om mig själv. (Och Fia för den delen) :p

Till slut så ringde jag dit en måttligt irriterad pappa som fick komma och hämta oss. Frid & Fröjd



Föressten! Tro det eller ej så gjorde jag faktiskt två kap idag, en pälsmössa och ett skärp att ha i midjan.. Att ha skärpet långt ner på höften känns ganska pasé nu, (tycker jag iaf) så det fick bli ett att ha i midjan. Svart lack med guldspänne, lovelyyyyyyy .










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback