Torsdag!

Finaaaaaaaaaaaaaally. Nu, idag började vårat efterlängtade jullov! Känns ganska välbehövt nu efter en lång termin med massa slit... Dock känns det som att terminen gått huuuuur fort som helst. :O

Avslutningen däremot var lite av ett fiasko, tjejerna som uppträdde verkade ju inte ha någon koll för fem öre vad de skulle säga eller vad de gjorde på scenen? Inte för att vara elak eller inte visa dem respekt, men kunde inte hålla skrattet borta... Man går inte upp på en scen om man inte vet vad man gör?

Efter det bar det iväg mot Åhlens, gjorde det lätt för mig och köpte alla de sista julklapparna där innan jag hoppade på tåget. Helt otroligt mkt folk på stan och alla verkar vara hur stressade som helst.....

Till sist mötte jag upp Fia, long time no see. Skönt att vi tog oss i kragen idag till sist och träffades och pratade ut om gamalt groll. Så skönt att vara vänner igen för har verkligen saknat dig, :) Vi har trots allt varit bästa vänner och en sådan är omöjligt att bara glömma sådär... På måndag ere vi som är först i alla affärer!

  

& nu sitter jag här.. ganska så trött men ska pallra mig upp från den här sköna stolen nu, iväg & sola. Sen ikväll blir det antagligen Poshette, lokalfester känns ganska uttjatat just nu men kommer man in gratis som vip så varför inte kolla läget :D

Bye folks and stay cooool







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback