Tisdag!

                       

Ååh, sommar! När det inte är någon snö utan bara denna råa kyla vilket gör att man bara går runt och fryser hela tiden så skulle det lika gärna kunna vara sommar!
Inte för att jag inte gillar vintern, jag ääälskar vintern :D Men ska det vara vinter så ska det vara vinter tycker jag, snö, snö, snö & så lite mera snö. & självklart sol och blå himmel ..

Men när jag tittar på dessa bilder från i somras.. GAAH va jag längtar tillbaks till i sommras! ALLT
värmen, min underbara plats på jorden (Trosa), Malta med Fia, Gotland, satt just och kollade på massa bilder från i sommras...

guuuuuuuuuuud vad jag längtar till sol, värme, bara ben & sommar igen!! =) TÄNK ER


För övrigt så träffade jag Pernilla, tog en fika och snackade gamla minnen. Jättemysigt & trevligt... (Fast pajen vi åt kan ju diskuteras :p )

Efter det så pallrade jag mig hemmåt, la mig i badkaret med Elle, satte igång bubblorna o massaaaaage. Finns inget bättre & mysigare när man är trött o frusen såhär på vintern!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback