Söndag kväll

Varför bloggar man? Egentligen. Det är ju ingen stor mening med det.. Antar att man har behov av att reflektera, prata av sig och bara skriva lite, man skiter i om någon egentligen bryr sig... Bara man får skriva och prata av sig,

Men efter att ha läst olika tjejers bloggar så kan jag konstantera att alla (nästan) ser likadana ut? Mode, shopping, fester och när de var o fikade senast.. Om och om igen. Sen finns det dem som skriver om ALLT, jag menar om allt, allt som händer dem. Jag skulle iaf tycka det skulle kännas konstigt att dela med mig av hela mitt privatliv till folk som inte ens tillhör det?

Näe, jag tror jag fortsätter att skriva om nonsens saker som vad jag planerar att ha på mig, när & var jag fikade sist o bla blaa.... För när det kommer till kritan så är det ganska kul att läsa sånt faktiskt tycker jag ;)

Men men, nog med pratat om bloggande. Kan inte påstå att den här helgen har varit en av de bättre i mitt liv, =/ Inte fått sätta min fot utanför dörren för min käre mor, så det har mest blivit myyys framför tv:n och annat crap.

Från inget till något annat... Snart är det jul och som vanligt sparar jag allt till sista sekunden och har inte köpt en enda julklappsjävel :O Det är deremot vääldigt lätt att radda upp allt vad man vill HA, finns ju hur mkt som helst som behövs just nu som garderoben skriker efter

Nu orkar jag inte sitta här längre och behaga er små söta ögon längre, CIAOBELLO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback