Morsning gott folk..

Premiär för min nya blogg idag då, :)
Äääääntligen har jag tagit mig i kragen och fixat en blogg. Är inte riktigt min grejj att ta tag i saker och lära mig nytt. (Har en tendens att skjuta upp saker) Men nu när jag ändå sitter fast här hemma och inte får sätta min fot utanför huset så tänkte jag göra det. Har varit sjuk & smått förkyld i... ja, jag vet inte hur länge. Och på måndag ska det konstateras vad felet är. Humm...

Jag förstår verkligen inte hur folk kan påstå att det är sköööönt att vara hemma och bara sjuk, nej nej nej. Man får inte sätta sin fot utanför dörren, man kan inte umgås med sina vänner, man kommer efter en massa i skolan.. Näe usch o fy. Friskhet, ja tack!

Ciaaaao & ha det bra om du är värd det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback