Workin' eight to eight

Det är precis vad jag gör för tillfället. Stress beskriver min tillvaro just nu ganska så bra faktiskt! Är det inte tandläkarbesök så är det grupparbeten som måste göras på den lilla lediga tid man har. Är det inte att träffa någon släkting så är det att övningsköra... Kort sagt; stress. stress. stress. Magsår vid 17 års ålder. Jag har nog snart lyckats? Jag kan ju i alla fall glädja mig åt att jag förhoppningsvis har en weekendresa till Köpenhamn med mina älskade vapendragare Josefine och Pernilla att se fram emot? Shopping, shopping, shopping, shopping, shopping och lite mer shopping! Sa jag fest, konsumtion av alkohol och en jävla massa skratt? I <3 Danmark

39813-441

Världens godaste smoothie! [Just to let u know] Men men, nu väntar en mysig säng.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Denise

Mm, youghurtshopens smoothie är så god! Jag brukar köra på blåbär. Och Köpenhamnkryssningar är så underbart mysiga, jag hoppas också på att få göra en även denna höst!

Postat av: Anonym

Ja den är underbart gooooood !

2006-10-03 @ 20:39:31
Postat av: tuna

mums :)

2006-10-04 @ 16:38:44
URL: http://www.tuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback