Söndagsmys

Okej att jag har lite ångest, imorgon sätter skolan igång igen.. men samtidigt, som jag sagt tidigare så gillar jag rutiner och vardagen... så det hela känns det faktiskt ganska skönt. På något sätt, man har ju helgerna! Och jag menar, snart är påsklovet här, och efter det innan man hinner tänka är sommaren här! Är det bara jag som tycker att det går ruskigt fort?

På väg hem från Jakob till söndagsmiddagen tröstade jag mig iaf själv med två tidningar, DV mode och en ny tidningen vid namn Pause. (som dessutom bara kostade 15 kronor!!) En tidning för både män&kvinnor som bjuder på mode, inredning, resor osvosv. helt enkelt en livsstiltidning, jag gillar den iaf! give it a try

39813-71


Kommentarer
Postat av: Nella

15 kr?! Billigt! Den kanske man skulle köpa :)

2006-03-06 @ 00:27:54
Postat av: Jess

Nella: mm, tro det elller ej, 15 ynkiga kronor för tidningen... :):)

Postat av: Karin

Men! Pause är ju en gratistidning... daah. Men den säljs också, och då kostar den 15

2006-03-23 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback