20:40

En värkande rygg och två döda ben

Internationella kvinnodagen, "Lill-lördag" och onsdag! Min favoritdag på veckan.. kan det blir bättre? Dagen började som sagt med en långlunch på Sandys med Sofia. Efter lunchen kikade vi lite i affärer och när klockan tickade mot två kändes det för jobbigt för en sån som mig att gå till skolan och min enda lektion. Så jag tog en day off! Vilket istället resulterade i att jag fastnade på stan..

Sofia skulle åka hem och packa inför sin långhelg i fjällen och jag begav mig till söder och gick land och rike runt för att hitta en väska på second hand. Visste precis vad jag skulle ha och slutligen hittade jag något i den stilen... Brun med guld-detaljer. Gahh! Jag måste gått mil......



Här har ni resultatet, som dock inte ger rättvisa för hur den ser ut i verkligheten:


39813-79


När jag väl hittat väskan begav jag mig för att träffa Fia för ta våran bestämda fika.. Har alltid lika trevligt med dig och det är synd att vi inte kan ses mer ofta! Iaf så blir det hon och jag som beger oss ut på en secondhand-runda på lördag för hela slanten....



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sådana att ha över axeln är sååå fina! Vill också ha något liknande..

Postat av: Jess

Isabelle: Thanks! Ut och leta reda på en då ;)

2006-03-10 @ 12:14:41
URL: http://jessjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback