Lill-lördag!

Den absoluta bästa dagen på veckan är här; nämligen lill-lördag! Det ska firas med OC ikväll och eventuellt träning. Har bott i familjens lägenhet senaste dygnet, därav ingen uppdatering. Riktigt skönt att komma bort från villan ett tag, funderar på att bo där mer ofta = ensam i en lägenhet = inga tjatande föräldrar= man kan göra precis vad man vill, när man vill!

Nu sitter jag i skolan och försöker
fördriva tiden på en samb lektion, mindre roligt. Skolan känns faktiskt ganska onödig för tillfället, idag tex började jag halv tolv och slutar fyra. Varav två timmar har jag lunch. Så nästa lektion börjar inte förns kvart i två(!) Men men, jag ska inte klaga. Om en vecka kommer väll en ny våg med diverse läxor, inlämningar och prov som sköljer över oss...

39813-779

Hämtade lite inspiration från den här bilden imorse när jag valde kläder, precis min stil. Bild kommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg outfit på tjejen på bilden.. nyfiken på hur din ser ut!

2007-01-31 @ 16:51:05
Postat av: alma

mm, så snyggt! kikar in senare och kollar in din version.

Postat av: Denise

Som sagt, det finns mycket skit med att bo ensam också. Men å andra sidan är det så mycket som är underbart.

2007-01-31 @ 21:02:14
URL: http://passingby.blogg.se
Postat av: Jonas

Ser ut att kunna bli riktigt spännande! :D

2007-02-01 @ 16:38:02
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Emma

i like

2007-02-03 @ 13:45:37
URL: http://eemmsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback