It's all about me

Jag är trött som ett as. Jag är sliten som ett as. Jag är slut som ett as.

-Idag har jag alltså sålt mina kläder på nordens största loppmarknad, nämligen loppmarknaden i Vårberg. Det var en upplevelse i sig att bara se hur det ser ut i Vårberg. Har faktiskt aldrig varit där tidigare och det liknande dessa Ghetton man brukar se i amerikanska filmer. Hursomhelst, jag och Fia stod där hela dagen och sålde diverse saker. Dagen gick bra; man har lärt sig en del, träffat en massa konstiga människor, bevittnat när en kines sjuter med pistol i taket och insett att folk är som djur när det gäller pengar samt att köpa billiga saker.

Nu ska jag återgå till mitt godis och soffan, slapp slapp slapp. Jag klagar inte; för jag är minst sagt slutkörd efter den här dagen. Ciao!


39813-783

Btw. Min
gucciväska är fortfarande till salu. Maila om ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg! Kika gärna in på min! :)
Den är precis ny, har inte hunnit skriva så mycket, men den uppdateras så ofta som möjligt :)

/ Mitt mode & Mina tips

Postat av: manda

jaså, vårberg liknade ett ghetto? trevligt hörru.

2007-02-03 @ 22:27:57
Postat av: Anonym

vem vill ha en gurkiväska? :@

2007-02-04 @ 13:52:20
Postat av: lejla

Låter som en rolig dag :)

2007-02-04 @ 15:49:07
URL: http://lejlaa.webblogg.se
Postat av: Anonym

snygg bild! är det du?

2007-02-04 @ 16:02:03
Postat av: Jess

Mitt mode: Tack snälla! Jag ska kika in på din blogg:)

Manda: Japp.

Anonym: Jag vill, därför jag köpte den en gång i tiden.

Lejla: Javisst! Annorlunda..

Anonym: Tack, ja det är jag.

2007-02-04 @ 16:52:40
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Emma

fööööör lite uppdatering! :)

2007-02-04 @ 17:26:42
URL: http://eemmsi.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahahaha , vilken ful bild man ser lite av din näsa den blev så fulful

2007-02-05 @ 00:15:54
Postat av: K

Det skulle vara kul att ställa Jess och "anonym" bredvid varandra. Vem "anonym" än skulle vara, så är jag säker på att det skulle vara en fråga om The Beauty & The Beast ...

2007-02-05 @ 05:32:34
URL: http://kimekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback