Aerobics och bollhav

Puh. Vilken lång dag. Finally the long day is over. Började dagen med skola och avslutade den med att leda ett friskis-pass i brommahallarna. Gick faktiskt över förväntan och det var grymt kul!

När jag kom hem drog jag och mammsen till IKEA för lite shopping och middag. Jag konstaterade att jag kände mig som en äkta svensson när jag satt där och åt köttbullar bland miljoner blonda barnfamiljer. Uh. Huh. Jag vet inte riktigt om jag gillade det eller inte. Svensson är inte riktigt min grejj. Inte alla skrikiga ungar heller för den delen. Eller alla putti-nuttiga kärlekspar som planerar sin framtid tillsammans och köper upp halv ikea. Skona mig.

Hursomhelst! Det här kom jag hem med... Tyckte att mitt rum behövde piffas upp lite. Fall pladask för kudden som är ett motiv av Sthlm. Lite cool faktiskt! Men men. Nu väntar min säng med alla nya mysiga kuddar. Natti





Kommentarer
Postat av: Kim

Mys

Postat av: Jess

Kim: Ja, verkligen...

2007-04-03 @ 07:03:48
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Sandra

Ledde du ett eget pass ? :)

2007-04-03 @ 10:05:43
Postat av: Jess

Sandra: Ja det gjorde jag. Eller jag och en vän ledde tillsammans.. :)

2007-04-03 @ 16:56:54
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback