Torsdag

Stress med stort S. Det beskriver mittt liv ganska bra just nu. Är det inte miljoner läxor, prov, inlämningar och diverse böcker att läsa så är det vännerna man vill träffa, eller kroppen som ska tränas, eller rummet som ska städas, eller något födelsedagsfirande som ska planeras, eller något jobb jag antagit mig... Ja, listan kan göras lång! Kort och gott, mitt liv är kaos. Renodlad kaos. Och det gör inte saker bättre att jag är en naiv människa som tror att jag klarar av hur mycket som helst, eller ännu värre, gör allt i sista sekunden för att jag har fått för mig att jag jobbar bäst under tidspress... Ack, Ack.

39813-416   




Kommentarer
Postat av: sandra

jag förstår dig till 100 % ! Har samma problem .

2006-09-21 @ 14:38:43
Postat av: Anonym

är väskan chanel´?

2006-09-21 @ 18:13:29
Postat av: Anonym

aa håller verkligen med! :/

2006-09-21 @ 18:32:34
Postat av: Emma

Skitsnyggt!

Postat av: Marirja

blått å guld är väldans snyggt ihop´! alltid lika snyggt klädd du

2006-09-22 @ 08:06:54
URL: http://harintetyvärr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback