Ny utmaning!

Jag blev utamanad av Camilla att svara på dess frågor, så hoppas att ni läser nu!

Vad heter du?
Jessica
Vart bor du?
Villa med mamma, radhus med pappa eller vår familjs lägenhet. Alla belägna runt Stockholm

När är du född?

12 april 1989
Beskriv din stil med 3 ord?
Chic, unik och varierande
Vad innebär mode för dig?
Mode för mig innebär ganska mycket. Bla ett av mina större intressen, en sak jag lägger ner mycket tid på och ett sätt att uttrycka sin personlighet. Jag försöker alltid att hitta min egen stil i trenderna som kommer och går.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Mina favoritbutiker är inte placerade i Sverige. Men om jag måste välja några här så: Second hand, Zara, H&M och Best of brands.
Shoppar du second hand?
Gärna ofta och mycket
Vilken är din favoritdesigner?
Marc Jacobs, Calvin Klein, Valentino, Anna Sui, Miu miu, Jimmy Choo, osv. osv?!
Vad är din favorit i höst?
Massa snygga klänningar, mysiga koftor och stövlar!
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Tänker jag inte räkna ut
Dyraste plagget respektive billigaste?
Emh, måste vara diverse vinterjackor och andra ytterplagg. Eller någon väska...

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Absolut, om inte mer!
Brukar du tröstshoppa?
Det brukar jag. Finns ingen bättre tröst ibland!
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat såklart!
Vilken är din drömväska?
En Marc Jacobs jag spanat in på NK. Där avslöjjade jag mig :O
Vilket blir ditt nästa köp?
Kanske Marc jacobs väskan?
Favoritblogg?
Har en del favoriter, spana in under "länkar"!
Vilka är dina stilikoner?

Min mamma, Kate Moss och folk på gatan
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Har alltid haft det. Uppvuxen med det
Vad vill du jobba med i framtiden?
Något jag tycker är kul och brinner för.. Har många planer. Men orkar inte dra det här!
Favoritplagg just nu?
Mina leggings
Favoritaccessoarer?
Helt klart väskor


Kommentarer
Postat av: Elizabet

Härligt:)*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback