Lill-lördag

Att försöka ta sig till skolan när man varit matförgiftad och dessutom inte ätit mer än ett glas vatten + ett kex på 2 dygn, är inte att rekomendera. Så därför blev inte min tid i skolan speciellt långvarig, yrseln slutade i att jag var tvungen och inse att jag måste hem. Aldrig har det varit så skönt att lägga sig ner! Nu är det enda jag vill att bli frisk så man kan börja leva normalt igen. Det enda positiva är att jag gått ner fem kilo på två dygn, men jag blir nog hellre frisk! Please god, ge mig friskheeeeet?


39813-391

Passade på att köpa med mig Pause hem för att trösta med, helt okej tidning till en skitsumma, 14:50! Definitivt värt pengarna :) Dessutom världens snyggaste Mischa på framsidan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skärpning, fem kilo på två dygn är inte alls bra : /

2006-09-06 @ 22:21:54
Postat av: Jess

anonym: näe, har jag inte sagt heller. säger att jag hellre blir frisk...

Postat av: Sandiebelle

Usch å fy! Krya på dig!!!!

2006-09-07 @ 19:35:23
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: Estelle

Tycker inte att framsidan var snygg alls, bättre kan hon!

2006-09-07 @ 23:45:26
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback