Den svenska avundsjukan går mig på nerverna

Bokstavligt talat. Folk som inte kan unna andra något bra och bara är sura vs. bittra är det värsta jag vet! Folk som är sådär typiskt svenne-aktiga och inte kan ge komplimanger utan bara kollar snett är också bland det värsta jag vet! Folk som skriver elaka kommentarer i bloggar och inte ens vågar stå för det åker också med på min värsta-jag-vet lista...

Är jag inte en fyllegumma så är jag ett wannabe-ebba-von-sydow-fan. Är inte det jag har på mig oäkta så är det något fel på mitt utseende. Snälla, rara, människor. Jag kör mitt race. Jag har aldrig låtit någon påverka mig och det jag vill. (Och kommer heller aldrig låta någon göra det heller) Lika lite som någon skulle kunna påverka eller ställa sig i vägen för mina drömmar. Det är bara extremt tröttsamt att läsa era patetiska kommentarer. Om jag nu irriterar er så mycket; varför fortsätter ni att läsa? Jag skriver för min egen skull och ingen annans.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Oh thankyou, jag råkar precis ut för samma sak. Hate it!

Postat av: Johanna

Åh! Där satte du huvudet på spiken! Can't stand them! Hela tiden får man helt idiotiska kommentarer, ÅHH! Vad arg jag blir!

2006-10-05 @ 18:29:42
URL: http://joh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback