Söndag

Jag kan lugnt konstatera att nu är hösten här. Alla gröna löv är som bortblåsta och träden pryds nu istället av orangea, gula och röda löv. Solen har inte visat sig på flera dagar och regnet är ett faktum, ganska mysigt faktiskt. Dock skulle det inte skada med lite mer sol på himmeln…  

I fredags när jag skulle hämta tidningen låg ett brev på min trapp, det värmde i hela hjärtat. Otroligt fina ord från en otroligt söt kille, jag tror jag har hittat min prins. Kvällen spenderades med att vara barnvakt och bara ta det riktigt lugnt. Tack för en toppendag K!  

Lördagskvällen
började hemma hos
Angelica och slutade hemma hos mig vid femtiden. Om man bortser från allt flängande så var kvällen helt okej! Med andra ord har jag inte sovit många timmar inatt, men har mycket att göra. Plugg, träning och shopping med mammsen står på schemat!  

39813-464

Dagens skönhetstips:




Fick detta underbara lip gloss av mamma när hon kom hem från kryssningen igårkväll, luktar melon och smakar hur gott som helst. Verkligen ett bra tips! Finns inget värre än fnasiga läppar såhär när det börjar bli kallt ute.. Reparerar och är dessutom snyggt

Kommentarer
Postat av: Sean

Hoppas du förstår att det var jag som lämnade brevet my love!

2006-10-22 @ 13:58:38
Postat av: Jess

Sean: Hmm... Det tror jag nog inte ;P

Postat av: seaaan den äkta natanael

Fina ord? Baby i just brought you the truth :)

2006-10-22 @ 17:15:29
Postat av: Anonym

älskar det där lipglosset

2006-10-22 @ 17:42:15
Postat av: sean

hoppas du förstår att jag och "sean den äkta natanael" inte är samma person, han försöker bara ta dig ifrån mig :(!

2006-10-23 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback