Födelsedagsfirande!

Gårkvällen började med lite förkrök hemma hos mig. Myspys! Därefter satte vi oss på bussen mot resten av gänget för att bege oss till födelesedagsfirandet. Början av kvällen kan diskuteras pga olikahändelser, men när alla var på plats som skulle vara där hade jag grymt kul! Glas efter glas resulterade i att jag var aningen runt om fötterna när jag staplade hem i mina nya älsklingar... Det resulterade också i hur jag mådde imorse när jag vaknade. Men som Magnus Uggla sjunger så bra "Det är värt att leva vattnigt en dag, om man får vara kung för en kväll!" & jag vet att jag talar för många när jag säger att vi hade en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

matte D är så jävla lätt!

2006-10-14 @ 22:01:20
Postat av: Malin

Det är värt att leva fattigt ett tag
om man får vara kung för en dag

så går väl ändå låten?!

2006-10-14 @ 23:17:54
Postat av: cassandra

Woho, låter som en väldans najs kväll!

Postat av: johanna

hah säger som malin, "leva fattigt ett tag" skulle jag nog säga att den går..

2006-10-15 @ 11:33:21
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Jess

Alla: Japp, det var en toppenkväll! Haha jaaa, jag vet att låten går så. Men så som jag skrev passade mer in på mig än fattig

:)

2006-10-15 @ 15:02:32
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Sofia

m´jess, men sure! då hade du väl inte behövt skriva att det är så uggla sjunger.. :)

2006-10-15 @ 16:32:14
Postat av: Jess

Sofia: I d o n o t c a r e . Jag redigerar inte mina texter och läser igenom dem. Oj, jag skrev ett fel... men jag orkar faktiskt inte bry mig! Har ni inget bättre liv än att hitta fel i mina texter så borde ni verkligen skaffa er ett, (haha)

2006-10-15 @ 18:04:07
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Sara

Vad otroligt patetisk du är som skriver till folk att skaffa sig ett liv, sa man inte så när man gick på mellanstadiet ungefär? vad vet du, de kanske rättade dig för att vara snälla, eller hur?!

2006-10-15 @ 19:17:40
Postat av: Jess

Sara: Är jag patetisk? Nej. Deremot tycker jag alla dessa människor är det när de lägger ner hela sin stjäl i att skriva kommentarer till mig och påpeka enstaka ord. Måste man gå på mellanstadiet för att påpeka att folk borde skaffa sig ett liv? Nej.

Självklart, de kanske rättade mig för att vara snälla. Och då säger jag tack :) Men känns fortfarande som att de har en tråkig attityd. När man får många elaka kommentarer med dålig attityd ledsnar man efter ett tag....

2006-10-15 @ 19:30:12
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Sara

Hela sin själ? jaja, det tror jag nog inte att de gjorde!

2006-10-15 @ 20:05:22
Postat av: E

Måste bara säga att du har en übersnygg klädstil, du blandar märken med second hand på ett fantastiskt sätt, det blir ju lätt för mycket av något annars!

2006-10-15 @ 20:26:34
Postat av: johanna

Jess: Själ heter det, stjäl gör man när man snor saker haha. nää fan jag vill inte va elak sry :) Jag gillar din blogg som fan & du verkar ha en grym stil! Det var inget illa menat att rätta dig, ja har bara sjukt dålig humor..

2006-10-16 @ 20:28:59
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: ebba von sydow

men lilla vän, du får väl ta kritiken. du blir ju helt tokig när folk rättar dina fel. du är en allmän blogg och om du har kommentarinställningen får du ju ta att alla inte skriver att du är bäst, sötast och gulligast. och om du gör fel i din text får du väl fan ta att folk rättar dig och inte nedvärdera oss för du begått misstag. du borde istället lära dig att skratta bort dina misstag istället för att gå till angrepp. eller är de så att bloggen är hela ditt liv? puss ;)

2006-10-20 @ 20:43:57
URL: http://veckorevyn.se
Postat av: Anonym

varför har du valt att visa kommentarer när du tar bort dem? givetvis bara de negativa då :)

2006-10-20 @ 21:30:30
Postat av: Lovisa

Men skärp er tjejer!
Sluta hacka på varann. Det är väl inte så konstigt att man blir sårad när folk säger elaka saker till en? Jess, du borde visserligen inte klanka ned på dina "fans", även om alla avundsjuka människor kommer klaga. Tänk istället på att de är ju faktiskt här för att de beundrar din blogg. Avundsjuka finns alltid runt de som lyckas, det faktumet måste du bara vänja dig vid.

Var har du hittat de där fullkomligt UNDERBARA skorna?

2006-10-24 @ 15:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback