V&R för H&M

Jag kände inte för att stå och trängas bland stockholms alla tjejer imorse bara för att komma över några v&r plagg + att jag hade skrivning vid exakt samma tid. Jag var dessutom ganska besviken på kollektionen, någon som håller med?! Stellas förra året lockade mycket mer...  Men men, bestämde mig iaf att titta förbi två H&M på lunchen. Allt var urplockat och det verkade som fler hade tänkt som mig; shoppa på lunchen! Jag lyckades iaf få med mig ett par ursnygga trosor och en mysig polo hem. Är dock väldigt osäker på polon, den känns inte riktigt värd 500 kronor när den inte ens går att tvätta i maskin? Den är dock grymt grymt grymt söt. Kolla hjärtat under rosetten!

39813-520 

(Klicka på den lilla bilden för större. På hjärtat står det "my heart beats for you". Som den hopplösa romantikern man är kunde jag inte stå emot...)



39813-517 

Fick också med mig ett prov på V&Rs parfym flowerbomb hem... Och det är precis så den luktar. Som en flowerbomb :) Lite för söt för min smak. Jag tycker att lukten är identisk med Escadas rock in rio.




Näe, åter till rättskunskapsböckerna & matten. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig polo! (Men kanske inte riktigt värd 500:-?) Gillade även trosorna ;) Yo go girl!

Postat av: Anna

Naaww, vilken söt polo, den tyckte jag var lite söt, dock var priset inte såå kul,hade räckt med max 400:- :p men ibland kan man bara inte motstå =)

2006-11-10 @ 07:51:56
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Rebecca

Hej! Jag var också på V&R for H&M och jag provade polon och funderade länge på om jag skulle köpa den. Jag bestämde mig dock för att inte göra det eftersom den inte känns värd 500 kr+ att man kan hitta liknande för bättre pris!

Trosorna är jättesöta, jag köpte precis likadana och så hittade jag en fin rosa bh och du vet det där "nattlinnet" i svart siden.

Flowerbomb är en underbar doft, dock riktigt riktigt dyr.. ha det bäst!

2006-11-10 @ 15:18:04
URL: http://rebeccaas.blogg.se
Postat av: ebba

tycker faktisk inte att det blir så himla coolt längre med kläder från nya viktor & rolf kollektionen när absolut alla springer rundt i det... det blir lite för vanligt på ngt sätt.

2006-11-10 @ 17:07:26
Postat av: Angel

Snygg tröja

2006-11-10 @ 17:19:09
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: angelica

precis den där polon tittade jag också på idag, skitsnygg :) men värd 500? njaaa ..

2006-11-10 @ 19:16:13
URL: http://angeliquee.blogg.se
Postat av: anna

provade den men den rosa... hjärtat var väldigt sött och det var ju trevligt med flowerbomb-provet

2006-11-10 @ 19:33:40
URL: http://fashionfason.blogg.se
Postat av: Anonym

slamp tosor?

2006-11-10 @ 23:21:34
Postat av: Vintage*Jessica

Den tröjan ser helt underbar ut
kul att du kom hem med nåt :)))

mvh J

2006-11-11 @ 13:28:07
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: s.natnael

Anonym:
Vad gillar du för trosor då? Sådana där mormorstrosor som är pösiga och täcker allting från korsryggen och naveln och ner mot mitten av låren? Eller?

2006-11-12 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback