Sverige kan ta sig i röven

Japp. Kort & gott. Varför, varför, varför ska man bo i detta kalla, tråkiga, pissland till Sverige som dessutom är alldeles för lagom?! Det gör ju inte saken bättre när jag kollar in på resedagboken och ser hur bra bekanta har det som flyttat ett år till usa. Hallelujah! Här sitter jag i Sverige och väntar på vintern när jag hade kunnat bott i princip här ist. Dallas, Usa. Jag skulle inte tacka nej. Om det inte vore så att min pappa gjorde det för några år sedan och flyttade till London ist. Hursomhelst, jag vill flytta utomlands! Och det nu.

Kommentarer
Postat av: Joelle

känner du också sara lundgren som har flyttat till USA?

2006-11-07 @ 23:34:48
Postat av: Nina

God, jag känner verklgien vad du menar! Känns så jävla tråkgit här i lilal stockholm/sverige speciellt under vinterhalvåret. Och så känenr man en massa som redan tagit studenten och flyttat till spanien/australien etc. man vill bara boort härifrån! Men jag älskar London, ska dit efter studenten! :D

Postat av: carlis,

så du vet vem jag e?

2006-11-08 @ 03:17:51
Postat av: Sofia

Håller med dig verkligen, men ibland är ju ändå Sverige bara helt underbart!=) Ha det bra!

2006-11-08 @ 08:08:31
URL: http://liteommig.blogg.se/
Postat av: vicky

Håller verkligen med! Jag längtar till jag lämnar detta land förevigt!

2006-11-08 @ 09:07:14
URL: http://mevicky.blogg.se
Postat av: Fiiiius :)

Sååå illa är inte Sverige, Jessie? ;p Även fast det känns litet, ihoptryck och överfullt av dryga stockholmare ibland, är det ett bra land. Dessutom blir det vad man gör det vill, och allt har en baksida. Hade du nu bott i USA så hade det funnits massvis av andra negativa saker, och då hade du kanske också velat bo någon annanstans.
Det är inte direkt som på film ;P

2006-11-08 @ 15:09:57
Postat av: Lena

Stackars lilla rika flicka!

2006-11-09 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback