Min klänning finns på catwalken!

Woho. Försökte mig på en dröm-outfit-bild, blev väll hyffsat. Inte direkt min dröm-outfit, (för enkel för min smak) men i letandet efter min dröm-outfit hittade jag däremot en identisk klänning som jag har. Pösig. Stor. Mörkgrå. Kortärmad. Enda skillnad är att min är från Lindex och den som visades upp på catwalken är från Chloe!


39813-549

Nu är jag tröööööööööööööött. Och min säng ser otroligt lockande ut......... En heldag i brygghuset väntar för alla gymnasiekonomer på min skola imorgon. Varför har jag en känsla av att det kommer bli föredrag på föredrag? En day off verkar otroligt lockande, men nej! Har en mysig lunch att se fram emot (long time no see) och ett grupparbete som ska filmas. Näe, lika bra att gå och lägga sig. Godnatt!!  

Kommentarer
Postat av: Kim

Kallar du tre timmars lektion för en heldag!? Haha!

2006-11-22 @ 07:11:46
Postat av: caroline

however så tyckte jag din klänning var finare! :)
på dig i alla fall!

Postat av: Jess

Kim: Haha, yepp! Eller nja, men vi är ju vana med halvdagar på jensen så ;)

Caroline: Tycker du, tack!

2006-11-22 @ 21:17:57
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Pernilla

Din klänning är hur fin som helst! Finns den kvar, måtro? (a)

2006-11-23 @ 16:26:18
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback