Måndagens tröstfynd

Denna dag har varit riktigt underbar! Även om vädret fortfarande är grått och jag har fortsatt mitt drömmande om en resa bort ett tag, så känns det som att allt har gått min väg idag. Härlig känsla! Kanske delvis beror på att vi inte har mycket att göra i skolan just nu och man slipper vara sönderstressad 24/7. Unnande mig därför ett måndags trösfynd idag, var länge sedan! Ska försöka införa det igen här på bloggen… Det blev ett par supersöta pärlörhängen. (Eftersom att jag lyckats tappa bort alla andra par!) Dessutom så fick en jättesöt ask följa med hem, men innehållet får bara en mycket speciell person ta del av. Två månader tillsammans idag!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dom köpa? :)

2006-11-20 @ 21:37:47
Postat av: Anonym

gulligt

2006-11-20 @ 22:34:25
Postat av: Kim

Jag älskar dig, Jessica. Du får mig att känna mig som om jag gick på lekis igen, och sett min första flicka. När jag ser dig blir jag alldeles svag och vet inte riktigt var jag ska lägga blicken någonstans. Allt på dig är så vackert. Allt..

2006-11-20 @ 23:48:02
Postat av: Anonym

super söt

Postat av: Camilla

Underbart söt ask!

2006-11-21 @ 19:38:10
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Anonym

neeej vad söt du är!

2006-11-21 @ 21:50:13
Postat av: Pernilla

Gull! :)

2006-11-23 @ 20:04:26
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback