Lill-lördag

Jag är bokstavligt talat helt slutkörd. Att gympa med endast en latte och en chokladboll i magen sent på kvällen är inte att rekommendera. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kände mig slutkörd på ett pass som jag vanligtvis klarar utan problem. Väl hemma för en halvtimme sedan staplade jag in duschen och därefter blev det pasta-middag för hela slanten! Thank god for Deli Italia 

Efter skolan idag
hängde jag med Jennie för att shoppa lite, hon var på jakt efter ett par snygga svarta jeans. Vi hittade ett par grymt snygga svarta jeans, för…. hör och häpna; 200 kronor(!) Funderar starkt på att köpa ett par inom snar framtid….Eftersom att jag lovat mig själv att inte shoppa så blev det inget för min del. Kunde dock inte stå emot när jag hittade ett par snygga örhängen på H&M för 29;50 och bestämde mig för att inte det räknades. Därefter åkte jag till Sjödal gymn och mötte upp fia och co. Vi tog en mysig fika och snackade skiten ur oss. Finns verkligen inga som oss. Hoppas våran vänskap varar för evigt och att vi en dag har våran butik J&J´s i New York. Haha! ;)

God natt! /Jess


39813-551 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj, vart köpte hon jeansen? :)

2006-11-23 @ 00:23:42
Postat av: Anonym

myspyyyyys!

2006-11-23 @ 07:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback