I <3 modevisningar

13 modeföretag enligt Beckmans designskola

Igår släpade jag med min kära Josefine på en modevisning i gallerian. Och vilken förvåning! Den var mycket bättre än vad jag trodde och modellerna var grymt duktiga. Bla en från topmodel.  Alla kläder var väldigt fina, (förutom vissa undantag) och det var väldigt imponerade att alla outfits var designade av avgånsklasserna på Beckmans. Det är iofs en jättebra designskola som inte tar in vem som helst, men att göra så snygga kläder efter 3 år? Om jag såg något av det i affärerna skulle jag garanterat köpa det!

Några av modeföretagen som de designade för var; Abecita, Topman, Kappalh, H&M, Indiska och Gate one.

39813-534

39813-531

39813-530

39813-528



(Samtliga kort är tagna av mig, några blev lite suddiga för de rörde sig för fort ;) men det får ni leva med!)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fasiken vad skoj! :)

Postat av: malou

åh, damn va snyggt! dom va mig duktiga.

2006-11-12 @ 16:16:06
URL: http://mlao.blogg.se
Postat av: Evie

en av de stora bilderna tvåa uppifrån är en tjej som jag känner, hon går i min skola i min paralessklass. eller det måste vara hon, det ser så ut iaf :)

2006-11-12 @ 23:40:20
URL: http://evies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback