Torsdag

Livet är inte längre vad det var för tolv år sedan då man satt i sandlådan och ens största problem var att kompisen hade tagit ens spade eller att man hade fått lite sand i ögat.

Med tiden lär man sig. Jag skulle vilja påstå att tiden och livet är den dyrbaraste läran vi kan få. Jag har upplevt en mängd olika saker och lärt mig så otroligt mycket sedan jag satt där i sandlådan för tolv år sedan. Man har fått sett det svåra i livet, man har insett att livet inte bara är en dans på rosor. Livet är verkligen oförutsägbart och den största läxan jag lärt mig hittills är att inte ta någon förgivet.


För alltid.
Vi sa för alltid.
Vi skulle alltid finnas för varandra, i alla fall alltid som vänner.
Alltid.
Jag hade svårt att tro på ordet, men du fick mig att tro på det.
För alltid vänskap.
På samma sätt som du fick mig att tro på ordet för alltid
fick du mig att tvivla.
Du lärde mig kanske en av livets största läxor;
att aldrig ta någon förgivet.




För övrigt så finns det inte ord för den här låten, absolut inga ord. Den gör mig tårögd. Därför tänker jag inte ens försöka...
-See you soon, by Colplay


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jätte fint skrivet, håller verkligen med dig ! :)

2006-05-05 @ 17:42:31
Postat av: sanne

Gud vad fint skrivet :) coldplay är en definition av känslor

Postat av: Jess

Jennie & Sanne: Tack så mycket tjejor:) Det håller jag verkligen med om Sanne..

2006-05-07 @ 19:13:35
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback