Sverige har förvandlats till ett London...

Ja, så är det. Sannerligen. Allvarligt talat, vad är det här? Det har regnat nu till och från i cirka två veckor! Usch och tvi. Ge mig sommar, ge mig värme! Inte något regnigt, halvkallt, London-klimat. Jag hatar att går runt på stan med ett förbaskat paraply medan håret bara blir mer och mer ostylat och blött. Näe, kära vädergudar, ge mig lite sommar?

Apropå sommar, varm sommar betyder också äckligt snygga kläder och inte tjocka pösiga vinterkläder;
Vill ha! Vill ha!  Vill ha! 

Nu lockar nya Vecko Revyn på sängen, alltid lika trevligt att komma hem och finna en tidning till sig själv i brevlådan! Ciao...


Kommentarer
Postat av: Persita

Jag har beställt de svarta linnet & väntar ivrigt på de nu.. Hoppas de är lika snyggt IRL =)

Postat av: Louice

Jag har också gått och funderat över detta Londonvädret som vi har verkat fått, vad har hänt liksom? Jag förstår mig verkligen inte på vädret!

2006-05-31 @ 16:09:33
URL: http://louice.webblogg.se
Postat av: Maria

Vart kommer det svarta linnet/klänningen ifrån?

2006-05-31 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback