Jag känner mig duktig

Precis kommit hem från ett tuff joggingtur med min kära vän till fotbollsproffs som körde slut på mig. Kände att det var läge att ta tag i min kondition och springa av mig lite, vilket faktiskt var jätteskönt! Sprang en halvmil, plus massa powerwalk... & självklart massa skitsnack ;)

& nu sitter jag här med nymålde naglar och känner mig jättenöjd. Känslan när man är nyduschad, häller i sig massa kallt vatten och känner hur träningsvärken börjar komma är faktiskt underbar! Då känner man verkligen att man gjort någon nytta, eller i alla fall jag tycker att det brukar vara så.

& detta väder! I LOVE IT. Jag tackar våra kära vädergudar och håller tummarna hårt för att det ska hålla i sig......



39813-225


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad duktigt! detlåter lite jobbigt haha.. :)

2006-05-04 @ 06:23:33
Postat av: Fia

du var duktig! :) nästa gång blire 3 varv ;P

2006-05-04 @ 17:59:18
Postat av: Jullebull.

Åh, gud vad härligt det låter! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback