I miss it

saknaden.... allt påminner mig om dig. När jag petade i mig en knäckemacka så kom jag att tänka på dig, det är alltid det brödet ni hade hemma, när jag sitter vid datorn och allt påminner mig om dig. När jag kollar runt i mitt rum och ser saker du har här eller som du har glömt, när jag kollar mig själv i spegeln och ser ditt hjärta du gav mig med bilder på oss hänga runt halsen, när jag imorgon ska åka till romme, utan dig... Jag tänker på när vi åkte dit i vintras, vad lycklig jag var! Saknaden efter är så enorm, ingen, ingen kan fatta hur ont det gör inom mig. Allt bara rasar



Kommentarer
Postat av: sofia

Ta tid på dig, han e inte borta förrns du bestämmer att han är det.
Tänker på dig!
Puss

Postat av: du, dig i texten..

jag skäms så.. tänker på dig hela tiden och det jag gjort.. jag har själv satt OSS i den här situationen så jag får skylla mig själv..

"ärlighet är a och o" som du säger.. tänk om alla visste det, även jag.. :'(

puss / :'(

2006-03-15 @ 00:12:01
Postat av: Jennifer

Låter som ett krossat hjärta, var stark och kom ihåg att du har vänner omkring dig allt känns tungt i början men det kommer att lätta.

2006-03-15 @ 19:49:26
Postat av: fia.

Nej, ingen som inte råkat ut för det här kan förstå hur ont det gör. Du får ta dag för dag, sedan blir det helt enkelt som det blir. Det är inte svårare än så. Livet blir till viss del vad man gör det till.

Och DU ditt lilla ynkliga svaga kräk. Du är inte värd henne, inte i närheten. Jag visste inte att människor kunde vara så fega..

2006-03-15 @ 20:02:33
Postat av: Jessica

=´( va söta ni är... jag vet ärligt talat inte VAD jag skulle tagit mig till just nu utan mina älskade, älskade vänner...

jag vet heller inte vad jag ska ta vägen utan han som jag trodde var mitt livs kärlek stundtals..

2006-03-15 @ 22:22:58
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: :'( :'(

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

2006-03-16 @ 12:41:56
Postat av: Sanna

Jag vet precis vad du går igenom och det är svårt! men we will all be fine och bättre än så!! (kram!)

2006-03-16 @ 15:49:19
URL: http://sanna.feelthemachine.com
Postat av: Jessica

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakob, jag hatar det HÄR! varföööör.?!?!?! vill bara ha mitt vanliga liv tillbaks :´(

2006-03-17 @ 06:48:02
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Sweet

Stackars!

jag har favvo listat din blogg!

2006-03-18 @ 19:01:24
Postat av: therese

tror faktiskt tyvärr jag kan förstå hur du känner!

2006-03-20 @ 19:39:16
URL: http://joo-mee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback