70-årsfest och partykväll

Sitter här med ett trött huvud och funderar på vad jag ska göra av den kommande kvällen.. Antingen så laddar jag om eller så tar man bara en slapp & mys-kväll i jacuzzin och soffan... hrmm.

Gårkvällen var iaf hur trevlig som helst! För det var inte vilken dag som helst.. min kära mormor fyllde nämligen 70! Kvällen började hemma hos oss med lite drinkar osv och sen kom bilar och körde oss till restaurangen. Väl på restaurangen hade vi det jättemysigt, åt jättegod mat och mådde bra och firade självklart mormor.

Vid tiotiden åkte jag och jakob vidare till Odenplan till en fest där han skulle vara fotograf, och jag följe glatt med! Kvällen var trevlig med några undantag av små 15-åriga tjejer som inte kan klä sig och ser ut som små slampor ärligt talat! Bläää. Men men, låter inte sådana förstöra för mig men kan inte annat än längta tills jag blir 18 och kan gå precis vaaaaaaaaart jag vill och slippa alla små "söta" flickor som klär sig som horor och förstör stämningen.

Nu är det iaf middag och sen får man se vart kvällen bär! Cio.

Kommentarer
Postat av: fanny bonnier

ska jag absolut göra, kommer lite bilder img när jag åker hem till ett vintrigt göteborg:)

Postat av: Fia

Jessie, ofta småtjejer som enligt dig klär sig som horor förstör stämningen?
Varför ens lägga ner energi på att bli irriterad?
;)

2006-03-04 @ 21:01:31
Postat av: Jess

Fanny: Va kul! Då ska jag hålla utkik i din blogg då :) usch, kan förstå känslan att komma hem till ett ruggigt sverige när man varit borta.. blää
Fia: Lägger inte ner speciellt mycket energi på dem, men dem bara IRRITERAR mig en aning! det enda ja sa. ett gäng med slampiga tjejer kan faktiskt förstöra en stämningen en aningen, men inte HELA MIN KVÄLL som jag skrev. Kul att se dig här föressten Fia! :)

2006-03-05 @ 20:12:35
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback