22:19

Å så har en till måndag passerat..

Jag är allt annat än pigg just nu, äckligt trött på det här rent utsagt SKITVÄDRET och extremt skoltrött. Känner för att åka utomlands, öppna en affär och bara skita i vårat kalla Sverige för ett tag! Någon som är på? Den enda roliga med den här dagen var att jag träffat folk efter lovet och efter en lååång skoldag tagit en fika med Leo. long time no see!

39813-72

föressten, så har jag kommit på att för mkt av mina pengar går till mat och fika. ändring på det! jag menar, tänk hur mkt pengar man skulle spara om man inte tog den fikan för 50 kr eller åt det där fyllekäket mitt i natten på mcdonalds.. miljoner!!!
föressten, till min stora lycka så fann jag en 500 kr extra på mitt konto idag. kan knappast vara studibidraget och mamma visste inte var det kom ifrån, hemlig givare kanske? men jag klagar inte.. jag tackar och tar emot! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag hänger på! haha, jag ska i alla fall bort härifrån i höst! Tänker inte vara kvar här och frysa en vinter till, är sååååå trött på snö!! Usch

Postat av: Jess

Matilda: Haha bra! Då har jag iaf en blivande kompanjon att öppna affär med;) Åh, vart ska du då?

2006-03-07 @ 09:02:42
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback