THE OC

Tomhet. Tystnad. FAN! Jag har aldrig gråtit så mycket över en tv-serie som jag gjorde igår när jag såg slutet av OC 3:e season.... blir ju fan deprimerad. I'm tired yes I am, I am recovered yes I am. Vilket avsnitt ligger ni tv-tittare på?

39813-319

Våra platser på jorden. Platserna ekar i min omgivning och så fort jag råkar gå på någon av dem hugger det i mig. Jag ser dem överallt. Överallt. Dem går inte att hindra. Tusentals filmer spelas upp i mitt huvud med oss som huvudpersoner. Flashbacks. Snälla, ta inte våran brygga ifrån mina filmer! Snälla, ta inte våran klippa! Snälla, ta inte vårat badställe där vi hade galet sommarsex! Snälla, ta inte våran bänk där vi brukade sitta, titta ut över Stockholm och prata om livet. Ge inte platserna till någon annan. Låt dem bara få vara kvar i våra filmer, jag behöver rekvesitan till mina filmer och inte i någon annans...

Kommentarer
Postat av: Persita

dog hon dÅ?

Postat av: Anonym

sista avsnittet är helt sjukt, jag grät en timme efter. Visst är det såå bra gjort?!

2006-06-22 @ 20:19:16
Postat av: Bella

Jag grät också när jag såg avsnittet...

2006-06-22 @ 22:38:28
URL: http://isabella.webblogg.se
Postat av: Linn

Jag har bara sett så långt de visat på svensk TV, tyvärr..(men har läst några spoilers) men jag tjöt som en gris sista avsnittet av säs 1 (när Ryan åker tillbaka till Chino) och det är väl inget jämfört med hur mkt jag kommer gråta när jag ser det sista i tredje säsongen, kan jag tänka mig :S Usch, jag är ALLDELES för känslig för sånt här, tårarna kommer till och med när jag ser på Extreme Home Makeover, haha :)

2006-06-24 @ 20:35:08
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Ally

Åååh, det sista avsnittet var WONDERFUL, bäst ever!

2006-06-25 @ 18:14:28
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: mikaela

åh, jag trodde att jag var den enda som grät - och då menar jag på RIKTIGT, inte bara tårögd - i slutet av säsong 3. min pojkvän fick försöka trösta mig med "det är bara en serie", men han fattar inte..

2006-07-01 @ 15:58:15
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Mickey

aa fan det var rätt sorligt...

2006-07-15 @ 00:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback